2018. április 14., szombat

Második réteg lazúr


Manna már kora hajnalban erőszakoskodott, hogy ő ki szeretne menni. Gondoltam jobban járok, ha kiengedem és akkor még egy picit alhatok.

Nyolc óra után már én is felkeltem és indultam a piacra. Esztikénél vettem a lánynak fokhagymás snidlinges túrót, magunknak angol szalonnát és néhány zeller és földi eper palántát.

Megtöltettem 6  szódás palackot, és amikor hazaértem elkezdtem készíteni a reggelit.

Ahogy befejeztem a reggelizést, megjelent Judit. Visszahozta a könyvek egy részét és egy doboz tojást. Nem felejtettem el odaadni neki a Pongónak szánt csontokat.

Nagyon meleg napsütéses nap van. Kiültettem a palántákat, mert attól már nem kell félni, hogy fagy lesz.

A válaszfal ajtaja megkapta a második réteg lazúrt. Most már valóban ugyanolyan
színe lett, mint a többi, eredeti fenyő ajtóknak.

Átmentem Gabikáékhoz, hogy egy kicsit tegyük a törvényt. Ez a Pusza nagymama szavajárása volt, de a legjobban azt szerettem, amikor számára aleddig ismeretlen dolgokról nálam próbált tájékozódni. Egy alkalommal lassan, de olyankor minden betűt, minden hangot akkurátusan  kiejtett. „Oszt mondd már nekem meg Gábor, mit tösz az, hogy transzformátor?”

Áron csak késő délután érkezett. Rögtön rátelepedett az Internetre és vacsoráig le se szállt róla.

Vacsorára kirántottam a busát és készítettem hozzá petrezselymes krumplit. Majdnem mind el is fogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése