2018. április 26., csütörtök

Kamel - Áron chat


20180426 csütörtök

Reggeli után indultam a Budapest Bankba, mivel elindítottam az áttelepülésünket az Erste Bankból. Minden részletet megbeszéltem K. Viktorral és aláírtam az ezzel kapcsolatos rengeteg papírt.

Hazajövet írtam a Birinek egy mailt, hogy ha neki most jó, akkor elvinném a Róza lakásának a kulcsait. Azonnal válaszolt, hogy vár és meghív a Marcellóba ebédelni.

Egy óra múlva már ott ebédeltünk.

Mire hazaértem már Áron is itthon volt. Beszámolt a kémia dogáról, de a rendcsinálásnak nem kezdett neki.

A postán átvettem a kínából rendelt napelemes terasz világító testet, ami még IR mozgásérzékelővel is el van látva.

Este beszéltem Hassannal, mert szeretnék az egyetemen hallgatódzva okosodni a Raspberry és Arduino témában. Sajnálta, hogy erről csak most szóltam, mert lassan vége van az egyetemi félévnek.
Hassantól tudtam meg, hogy Áron mindennapos csevegése Kamellel kölcsönösen milyen hasznos mindkettejüknek. Áron mindet elmagyaráz Kamelnek kémiából, Kamel meg Áronnak a matekot.

Áron zöldbab főzeléket rendelt vacsorára fasírttal. El is készítettem, de csak ketten ettük, mert Emőke valamivel elcsapta a hasát. Az ő adagját Áron átvitte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése