2018. április 13., péntek

Budapest-Páty-Dömsöd


Áron reggel talán időben elindult. Előtte való nap közölte, hogy ő ma nem jön velem  Dömsödre, mert egyéb programja van, majd talán szombaton utánam jön busszal. Én ezt tudomásul is vettem, elvégre nemsokára 17 éves és megkezdődik a rakétalépcső leválása.

Mannával meg is beszéltem, hogy csak akkor mehet le csavarogni, ha időben hazajön.

Reggeli után elindultam Pátyra. Rokkalyékhoz elvittem a jótékonysági ruhaneműeket és elhoztam egy kevés vízbázisú lakkot és ecsetet a dömsödi  válaszfal ajtójának a kezelésére.

Meglátogattam Elliéket. Ferinek megmutattam az új Nissan LEAF-et.

Hazafele még összeakadtam Szákikával és megbeszéltem vele, hogy vasárnaphoz egy hétre lejönnek Dömsödre.

Mindent igyekeztem összepakolni. Mannát nem sikerült előkerítenem, de amikor Áron hazaért a suliból, kértem, hogy cserkéssze be és tegye be a hordozókájába.

Mannával sikerült 4 órakor elindulni.

A TESCO-ban leadtuk a PET palackokat, vettünk három szelet busát, egy kiló csirkemellet, Unicumot, sört és kenyeret.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése