2018. április 30., hétfő

Nyár van

20180430 hétfő

Átugrottuk a tavaszt. Itt Dömsödön már nyár van. Már a smaragdfákat sem kell biztatni, hogy lombosodjanak, megteszik ezt maguktól is.

A reggeli után nekiláttam a Bénitől kapott palánták elültetésének. Mindezt azzal kezdtem, hogy gaztalanítottam és felástam egy 4 nm-es területet, majd kigereblyéztem belőle a gazt. Sok karalábé és tök került elültetésre.

A nap nagyon melegen süt , ami miatt gyakran be kell jönnöm hűsölni. Ilyenkor beküldök egy pohár előre behűtött banánturmixot.

Ma volt Áron osztálykirándulásának befizetési határideje. A bank csak május 2-ára vállalta az utalást, remélem, nem késlekedek vele.

Ebédre megmelegítettem a maradék zöldséglevest.

Manna egész nap ki-be járkál, nem tudja eldönteni, hogy hol érzi magát a legjobban 

Délután folytattam az ültetést és amikor a nap már nyugovóra tért, végeztem egy nagy generál locsolást.

Este hosszan beszélgettem A. Andrással a villanyautózásról, mert ők is tervezik, hogy vesznek egy villanyautót.


Megmelegítettem egy szelet rántott halat és azt ettem vacsorára majonézzel, kenyérrel és utána egy sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése