2018. április 16., hétfő

Négy óra a könyvemmel


20180416 hétfő

Csak bepillantottam Áron szobájába és már el sem képedtem a rendetlenségen, amit hátrahagyott.

Még reggelit sem készítettem maganak csakösszekaptam magam és indultam.  Arra azért még volt odafigyelésem, hogy a Dömsödi kulcscsomót kivegyem az autóból, nehogy ott derüljön ki, hogy hiába jöttem.

A lány csomagolt egy vizet meg egy narancslevet az útra és még egy csokiszerű is volt a zacskóban.

A 8-as buszon rögtön elkezdtem olvasni a Jack London könyvet, amit Boritól kaptam. Ez az összesen két órás út, kiváló kényszerpálya arra, hogy angolul olvassak. Néha bele kellet lapoznom ugyan a kütyün lévő Angol-Magyar szótárba. Az új szavakkal mindig mormoltam egy saját magam kreálta mondatot, hogy jobban memorizáljam, de már egyre jobban ment.

A 4-es metróval csak a Kálvin térig mentem, ott vettem a Fornettiben egy lekváros buktát és az M3-as metróval mentem tovább.

A buszvégállomáson megvettem a 0-ás jegyem és amíg várni kellett az indulásra, még bekaptam egy kávét.

A buszon  nagyon kényelmesen olvasgattam a könyvemet. 

A buszmegállótól a bázisig egy rövid egészségügyi séta.  Ott ma gamhoz vettem a tegnap ottfelejtett dolgokat és mint aki jól végezte a dolgát el is indultam hazafelé. Az utat ismét végig olvasással töltöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése