2021. október 8., péntek

A hazamenetel kudarca 08

 20211008 péntek

Ébredés után beszéltem Emőkével és Áronnal is az esetleges hazamenetelről. A lányom szerint nincs is olyan nagy rendetlenség, Áron szerint pedig, ő nem tud egy fél óra alatt rendet tenni a szobájában. 

Szép napos októberi idő van, de a hőmérséklet már vsak 15-16° C körül mozog. 

A híreket olvasva nagy erőbedobással folynak az előválasztással kapcsolatos előkészületek. Mindenki úgy itéli, hogy nagy a tét.

Egészen délig tart a lustaság, akkor lementem valami kaját összedobni, azután teli hassal folytattam a pihenést.

Du. 3-kor egy kis könnyed Spanyol. Fontos a folytonosság és a rendszeresség. Közben miket fedezek fel? ¿Tú hablas español? Beszél Ön spanyolul? Még az is lehet, hogy a magyar szlengben használt "hablatyol" is latin eredetű? :-).

Estig még volt időm sok Beatles korabeli nótát meghallgatni és legalább az elérhetőségeiket feljegyezni. Tibcsinek el is küldtem belőlük néhányat.

1/2 8-kor lemegyek és vacsorára megmelegítem a halászlé felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése