2021. október 5., kedd

Elhagyom a várost 05

 20211005 kedd

Még félálomban hallottam, hogy Áronnan rendületlenül szól az ébresztőórája, de mire teljesen felébredtem, ő már elhagyta a terepet.

Igyekeztem mielőbb összekészülődni és elindulni Dömsödre.

Szép napsütéses időben indultam.

A Kelenföldi vasutállomáson egy hosszú tejeskávé és egy túrós bukta volt a reggeli.

4-es Metró. 1-es villamos és volánbusz. Idáig simán ment az út, de a  Dömsödi buszmegállótól  a házig a málháimmal már fársztó lett volna a félórás gyalogút. A Mizseinél vettem egy palack tejet és utána szerencsémre tudtam stoppolni és azzal mentem a bázisra.

Ebédre egy korty unicum után sült csirkecomb, kenyér és sör. Holnap délre viszont már tudtam rendelni a Szijjártó konyháról egy teljes menüt.

Úgy látom, hogy a Facebook összeömlásától nem csak Mark Zuckerberg, hanem egy kicsit mindenki megzakkant. 

Kicsit mellőzöm a számítógépet és inkább olvasom az oly sokaknak ajánlott Thomas Mann: József és testvérei-t. Nem egy könnyú olvasmány, még magyarul sem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése