2021. október 13., szerda

megjött a bölcső 13

 20211013 szerda

Ébredés 1/2 9-kor, odakint 9°C van. A házban megy a fűtés. A délelőttöt pihenéssel töltöttem. 

A sajtó szerint a Dobrev Klára vesus Márki-Zay Péter harc az előválasztásban kezd elmérgesedni, ami nekem visszatetsző. A széthúzás nem vezet sehova.

Gusztos  Péter felhívott és jelezte, hogy holnap délután 5 óra tájban hozza a bölcsőt. Én három nevet adtam meg, ahova csöngethet: Hadas Emőke, Pacher Áron, Ádám Istvánné Gondnok. Ha egyik sem sikerül, akkor visszaviszi.

A mélyhűtőből elővettem egy kaját, megmelegítettem, de nem ízlett.

Délután elővettem a Duolingó spanyolt. Ha lassan, komótosan is, de egy kicsit haladok benne.

Egy csirkecombot hagytam felengedni a mélyhűtőből, fűszerezássel és fokhagyma tűzdeléssel készítettem elő a holnapi megsütésre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése