2021. október 20., szerda

Hol van a bankkártya? 20

 20211020 szerda

Jól aludtam és még reggelire is találtam némi elkészíthető tálalnivalót. 

Ma még süt a nap, de a napot erősen beárnyékolja, hog továbbra sincs meg a bankkártyám. Az időkép szerint holnap nagy szélviharok érkeznek és pénteken végleg elbúcsúzik az enyhe ősz.

Sehol nem találom a bankkártyámat pedig anélkül olyan vagyok, mint egy féllábú törpe. Még az elmaradt Telekom "Otthon szolgáltatás" számlaelmaradásait sem tudom elutalni.

Este 7 után még megmeleggítettem egy halászlét és a felét meg is ettem.

A Leonardo da Vinci-ről szoló tananyag szövegbevitele kb. tizede készen van, most folytatom. Maga a történet is érdekes és tanulási szempontból (Level 5) is hasznos.

Emőke este tudósított otthonról.  rossz hír, hogy kupi van, a jó hír, hogy Áron tanul.

Este 10-kor még lementem egy kis sült kolbászt enni, utúna egy pohár sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése