2021. október 17., vasárnap

Norci lányom ma 46 éves 17

 20211017 Vasárnap

Végre egyszer nem hajnalban ébredtem és sikerült jól kialudnom magamat. Hogy egész nap megmaradjon a jó közérzetem, azért se néztem meg a híreket.

Kora délutánig a nyelvtanárok nyomására csak angol tananyagok összeállításával foglalkoztam. Az az érzésem, hogy a pénzért tanítók ezeket az anyagokat nem csupán tanításra használják, hanem még üzletelnek is velük. Egészségükre.

Norci lányomnak a Messengeren gratuláltam a szülinapjára, ma 46 éves.

Azután végül a korgó gyomrom vitt le a konyhába. Megsütüttem egy kolbászkát és elóvettem a csirkefar-hátat, meg a kaparót, hogy felengedjen, mire elkezdeném főzni este a sokzöldséges csirkelevest.

Este hétkor már megpucoltam a leveshez a sárga- és a fehérrépát. Sajnos a csirkeaprólékot (máj, szív, zuza) sehol nem találtam. Több mint fél órát főtt, de amikorfelmentem, kikapcsoltam alatta mindent.

Este 10-kor került sor a tálalásra, de nem írom le, hogy milyen lett, mert az öndicséret nem szép dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése