2021. október 28., csütörtök

Paprikáskrumpli 28

 20211028 csütörtök

A reggeli hírek között van jó is. A két hét múlva érkező novemberi nyugdíj költekezésben megengedőbb lesz. A nap is mindjárt melegebben süt, de a hőmérséklet még 10°C alatt van.

1/2 11-kor lemegyek a CBA-ba. Vettem csirkecombot, sütni való kolbászt, sonkát, füstölt szeletelt bacon szalonnát, tejfölt, csípős paprikát, újhagymát, egy kis vödör céklát, egy üvegUnicumot, néhány túrós süteményt, és kenyeret.

Hazaérve későre csúszott reggeli (kenyéren sült sonka, hozzá  újhagyma, tejeskávé).

Most du. 1 óra múlt, Áron  még az ágyban pihen.  Vittem neki az ágyba  egy tányérban almát, még a magháztól  is megpucolva. Jól leszúrt.:  "Mondtam már, hogy nekem ne csinálj semmit!"

Ötkor elkezdtem készíteni a paprikáskrumplit. Amikor már elkezdett főni, levettem alacsony lángra és megkértem Áront, hogy időnként nézzen rá, nehogy odaégjen.

9-kor tálaltam mellé egy kis tálban tejfölös céklát, hozzá egy szelet friss kenyeret.  de csak kettőnknek Emőkével, mert Áron nem kért belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése