2021. október 10., vasárnap

Nemsokára jön a tél 10

 20211010 vasárnap

6-kor ébredtem. Az első bűnözés gyanánt lementem, de semmi kolbász szalonna, csak egy áfonyás yoghurt.

Szerintem annyira ősz van, szemerkél az eső, odakint 6°C-t mutat a hőmérő, hogy még az is előfordulhat, hogy hónapokon belül tél lesz. Az Időkép szerint reggel 2 fokig süllyedt a hőmérséklet, és Mátraszentistvánon havas eső volt, sőt Piszkés-tetőn is havazott.

A reggeli utáni visszaalvás annyira sikerült, hogy már dél is elmúlt, mire feébredtem.

Egy kis spanyol gyakorlás így délidőben sosem árt. Az egésznek csak akkor van értelme, ha MINDEN NAP csinálom.

Kora délutánig az előválasztási harcok füstjében pácolódtam, majd 3-kor elszántam magam, hogy ebéd után nézzek. Végül megmelegítettem magamnak a tegnap vásárolt rakott krumpli felét és hozzá kivettem a hűtőből a karfiol savanyúságból.

Áron és Emőke nagyon hiányoznak.

Azután pihenés, olvasás, tanulás, de mire eljött az este, 9-kor már megint megéheztem, megszomjaztam. Lehet, hogy bélpoklos vagyok? Lementem enni és inni valamit. Sült kolbász lett belőle kenyérrel és görög salátával, utána sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése