2021. október 15., péntek

Titokban író lennék? 15

 20211015 péntek

SMS-ben üzent a Telenor, hogy a két hívószámon mennyi tartozásom van. Felmentem a telenor.hu oldalra, ahol közölték, hogy nincs befizetni való számlám ??

Eddig nem is tudtam, hogy titokban író is vagyok. Ezt találtam:

https://pachergabor.hu/author/pachergabor/

Amúgy egészen jó írás, kár, hogy nem én írtam  vagy csak már olyan hülye vagyok, hogy nem emlékszem, hogy én írtam volna

Dél körül elmentem a Dabi Holtág Étterembe, hogy valamit egyek, vegyek, de zárva volt. A mellette lévő étterem nyitva volt ugyan, de közölték, hogy ma nem főznek, csak italok vannak.

Bénihez beugrottam, hogy kivinne-e a CBA-ba, de nem tud, mert ma már ivott, majd holnap reggel 9-kor becsönget és akkor elvisz, viszont hozott ki egy tálban disznósajtot és egy pár szelet kenyeret, hogy reggelig se haljak éhen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése