2021. október 2., szombat

Német óra 2

 20211002 szombat

Igyekeztem mihamarabb felkelni, mert úgy beszéltem meg Andrással, hogy legkésőbb 11-re lemegyek a Dabi Étterembe megtartani Jennynek (a lányának) a német órát.

Már 11 óra előtt odaértem, de ők csak negyedórával később nyitottak.

Nyugodtan várakoztam, mert szép napsütéses idő volt.

Az óra jól és szerintem hasznosan telt. Közben anyukája tejszines pressókávéval kínált.

Az óra végeztével megjött András is, akivel úgy állapodtunk meg, hogy semmi óradíj, hanem helyette becsomagol elvitelre egy frissen sült halat sült krumplival és görög salátával. Búcsúzóul még ittunk egy unicumot és egy sört.

Hazasétáltam és egy bő órát pihentem. Már délután 4 óra lett, mire az ebédre sor került. A becsomagolt kajának csak a felével sikerült megküzdenem, a másik fele a hűtőbe került.

Itt Dömsödön minden nagyon jó, egyedül a családom (Áron, Emőke és a többiek) hiányoznak, de ők nagyon.

Útközben Tibcsi hívott és egy szinte hihetetlen hírt közölt. Az ország egyik legnagyobb pénzintézete, az OTP nem tud elvállalni egy rendszeres havi utalási megbízást (jelen esetben az SCA felé), ezért ezt csak úgy fogjuk tudni megoldani, hogy az utalási megbízást majd én fogom megadni Tibcsi helyett a Budapest Bankon keresztül és Tibcsi majd nekem utalja a havi összeget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése