2021. október 1., péntek

Úton a bázis felé 01

 20211001 péntek

Nem sokkal 8 óra után ébredtem. Az igérgetős híroldalak után elővettem az egy ideje hanyagolt Duolingó spanyol oldalát.

9-kor szerény reggeli után elhatároztam, amint csak tehetem, elindulok Dömsödre. Az a rendetlenség, ami itt a Gazdagréti lakásban van, az nem Európai embernek való. 

11-kor már a 8E buson tartottam a Kelenföldi Vasutállomás felé. Ott egy hosszú kávéval és egy túrós batyuval egészítettem ki a reggelit, majd a metróval tovább a Bikás park felé. 

A 10 megállós 1-es villamos úton, ami a Népligeti Volánbusz pályaudvarhoz vezetett, bőven volt időm, hogy felhívjam R.Tamás barátomat és megbeszéljem vele a tervezett Révfülöpi napelemes rendszerének a részleteit.

Egészen kora délutáni járattal sikerült indulnom Dömsödre. Leszállva a buszról a Mizsei Étteremben vettem egy kis vödör pontyhalászlét és egy negyedórás séta után érkeztem a bázisra. A nap még javában sütött, de Októberben úszásról már szó sem lehet. Hét hónap szünet :-(.

Vacsorára a halászlébe főztem egy kis tésztát, beállítottam a fűtést, azután megírtam a mai blogot és lepihentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése