2021. október 24., vasárnap

Indulás 24

 20211024 Vasárnap

Már majdnem dél van mire felébredtem. Gyors összepakolás (a mobil telefon töltőjét nem találom, biztosan Dömsödön van.)

A reggeli elhalasztva, majd Unterwegs (útközben).

Szép napsütéses Októberi nap.

A buszmegálló fele menet a CBA-ban veszek kenyeret, tejet, lecsókolbászt és csirkecombot, krumplit, újhagymát, unicumot.

Már nem újdonság, négy tömegközlekedési eszköz (8E busz, M4-es metró. 1-es villamos és Volánbusz).

A Bikás parknál veszek egy gyroszt pitában  és a villamoson meg is kóstolom.

A Volánbuszon irodai tevékenység: kibontottam az összes otthonról hozott postámat, mind befizetni valók.

A CBA megállónál szálltam le azt tervezve, hogy bemegyek a Postára, befizetem az összes elmarsdást, nehogy az adósok börtönében kössek ki.

A Postahivatal tegnap azért vot zárva, mert Okt. 23.-a ünnepnap, ma meg azért, mert Vasárnap van. 

Innen kb. 1 óra gyalogút a bázis. A teli hátizsákkal többször megálltam pihenni.

A házban az első dolgom, megkeresni a mobil töltőjét, de nem találom. Visszaköszön a kétlaki (rendetlen) élet jellemzője: semmi sincsen meg és minden a másik helyen van.

A fűtést, ami a távollétemben 12 fokra volt állítva, visszaállítom 22 fokra, amitől a radiátorok azonnal elkezdenek melegedni.

Mindent bepakolok a hűtőbe, bekapok egy kupica unicumot, 1/2 5 van és lepihenek.

1/2 7-kor megmelegítem a gyroszt pitában és nagyon belakmározok belőle.

Még egy picit rendbeteszem a blogbejegyzéseimet, azután egy kis spanyol Duolingó, majd elteszem magam holnapra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése