2021. október 22., péntek

Áron Pythonban 22

 20211022 péntek

1/2 10-kor ébredtem.

Áron már nagyon korán elindult az egyóra zh-t írni.

Amikor onnan hazaért, próbáltam faggatni, hogy mi volt a zh témája, de nem akart megnyílni, csak kurtán annyit mondott, hogy "programozás", de később olyan részletesen mesélte el az egyes feladatokat, hogy alig tudtam követni.

Kicsit szenvedtem a CHUWI energiaellátó rendszerétől, de azután rendbejött. Délre már 100 % lett a töltöttsége.

Szeretnék gyömbérlekvárt készíteni, de egyelőre nem találtam sehol az egyik hozzávalót (agaragar).

Áron átküldte email-ben az egyik most frissen Python nyelven írt programjának a kódját. Mivel nem tudtam, hogy mi volt a feladat és a programban sem voltak REM kommentek, ezért személyesen magyarázta el, hogyan működik a kód.

Áron tudását konstatálva büszkeség töltött el.

A hűtőben lévő két zöldséges csirkelevesből az egyiket megmelegítettem és megettem, a másikat pedig áttettem a mélyhűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése