2021. október 29., péntek

Szép napos délelőtt 29

 20211029 péntek

Már majdnem dél volt mire felébredtem. 

Áron már nem volt itthon, bement az egyetemre ZH-t írni.

Készítettem egy reggelinek már nem nevezhető, inkább ebédet (sült felvágott, mellette tükörtojás kenyérrel, a maradék tejfölös cékla és tejeskávé.)

Jóllakva, se hírek , se emailek.  folytattam a Leonardo anyag szövegbevitelét. Csinálnom kell szorgalmasan, ha valaha szeretnék vele végezni, mert nagy az anyag (két és fél órás) és még csak a 20%-a van készen.

Áron du. 2 órakor ért haza, de csak beköszönt és már ment is tova a barátaihoz.

Este hat után ért haza. Rogton becsukta az ajtót és bebújt a számítógépe mögé.

Késő este még betettem a mikróba a paprikás krumpli maradékát és megvacsoráztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése