2011. november 23., szerda

lezárták a nyomozást

Reggel lassan ment a készülődés és szerintem Áron csak az utolsó pillanatban fog betoppanni az osztályba. Reggeli után telefonálgatással kezdtem a napot. Először Nóra nagyit hívtam fel, akinek sajnos már nem tökéletes az emlékező tehetsége és harmadszor meséli el teljes terjedelmében és részleteiben a Puskás Ferencről megjelent újságcikk visszásságait. Búcsúzóúl még elmondta, hogy a térdfájdalmai miatt hétfőn két hétre be fog vonulni az "Irgalmasok" kórházba.
A BRFK november 4-én pozitív eredmény nélkül lezárta az ellopott autónkkal kapcsolatos nyomozást, de az erről szóló értesítést, a sok ügy miatt még nem tudták elküldeni.
Szilvia napok óta nem hív vissza, pedig azt kérte, hogy a végrehajtási ügyében legyek segítőkész.
A hétfői beszélőn összefutottam Krisztinával, akinek megígértem, hogy hamarosan elküldöm neki az ígért közlekedés szervezési anyagot. Ezt most megtettem.
Ebédre megsütöttem három szelet lazacot benne a gerinccel. Azt láttam, hogy a TESCO észbekapott és felemelte az árát kilónként 149.- forintról 529.- Ft/kg-ra. Ha még arra is rájönnek, hogy a lazac íze  a gerinc mellett a legízletesebb, akkor még ennek az árnak a tízszerese is várható.
Áron ötre, Bence fél hatra érkezett. Először Áron Üzenő füzete, Tájékoztatója, Leckefüzete volt a program. Áron csak jó híreket hozott. Áron azt is kibulizta, hogy amíg tart a matek korrepetálás, addig számítógépezhessen.
Utána megvacsoráztunk. Áron a spenótot választotta keménytojással, így a krunplistészta nekem maradt.
Elli megkapta az új gépét és mindent össze tudott telefonos távirányítással dugdosni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése