2011. november 24., csütörtök

VIP rendezvény

Áron csak egy ici-picit igyekezett gyorsabban reggel, mint tegnap. Amikor 3/4 8-kor elindult, nagy levegőt vettem, remélem, hogy nem fog elkésni. Csak egy banánt vitt magával, de mint mondta majd a suliban pótolja.
Kényelmesen megreggeliztem és utána nekiláttam a híres szülinapi diótorta elkészítésének. Viki hiába írta annak idején, hogy csak akkor kezdjek neki, ha rá tudok szánni egy órát, mert ez nekem két órába telt. Fő az, hogy most már készen hever a hűtőszekrényben.

Ebédre lazacsültet készítettem magamnak hagymás almával.

Délután már elkezdtem készülődni a VIP rendezvényre. Ilivel megbeszéltem, hogy mivel nem tudom hány óráig tart a buli, Áron aludjon ott és reggel hét után nem sokkal jelenjen meg, hogy mindent leellenőrizhessek.
Piroska SMS-ezett, hogy nem tud velem tartani, szabad vagyok.
Maga a rendezvény közepes volt. Találkoztam Sz. Lajossal és Évával, valamint S. Laci utódjával a Malév-nél. A kaja minőség és a tálalás módja kifogástalan, a választékok száma végigehetetlen volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése