2011. november 13., vasárnap

Megjött a tél

Az új blog második spotja. Visszafogott reggeli után nekikezdtem a betervezett munkáknak. Először az Internet becsatlakozását szereltem végleges állapotúra a dryvit szigetelésen. A kinti munkához kurva hideg van. Még az is lehet, hogy ebből tél kerekedik majd.Közben belenéztem Áron táskájába és ott elkeserítő körülményeket fedeztem fel. Leírhatatlan rendetlenség, gyűrött füzetlapok, az írószerek ömlesztve, a tolltartó pedig ugyanúgy üres, mint a füzeteket és könyveket tartó kemény dobozok.Folytattam a triplánozást. Ma délelőtt az alsó fürdőszoba kisméretű ablakának krszerűsítése került befejezésre. Bea üzent a Skype-on, hogy nagyon jól működik a gép és remélik, hogy ez így is marad.Ebédre a tegnap maradt grillezett csirkealkatrészekhez kipróbáltam a Gabikától tanult hagymás almát. Zseniális íze volt. Való igaz, hogy egy picit javítottam rajta. Nem hámoztam meg az almát, csak kimagoztam és felcikkeztem és diót is tördeltem a készítményre.Felmentem a netrisk.hu-ra és megnéztem, hogy kaphatok-e még jobb ajánlatot az új autó kötelezőjére, mint amennyivel egy hónapja kötöttem. Láss csodát, az éves 30 ezer helyett 20 ezer lett.A Forma1-et nem tudjuk nézni, mert elromlott a TV-nk. Az is lehet, hogy a karácsonyi kiadások közé be kell majd sűríteni egy új TV-t. A probléma csak az, hogy nem szívesen adnánk alább, mint egy LED-es LAN-os, azok meg nagyon drágák és az is meggondolandó, hogy ha ilyen ritkán nézünk TV-t, akkor megéri-e egy ilyen nagy beruházásba nelemenni.Korán indultunk haza, mert útközben le kellett adni a bázis kulcscsomóját Áginak és még Béláékhoz is szerttünk volna beugrani az egyik rúd házi szalámival. Áron nem tud betelni Béláék kutyáival, macskájukkal. Végül csak hat után tudtunk onnan is elindulni.Itthon táska bepakolása és ellenőrzése, majd lefekvés. Közben persze hallom a hírekben, hogy a renitens hajléktalanokra pénzbüntetés vagy szabadságvesztés vár. Nos, akkor ez a probléma kipipálva, mert erre vágytak a hajléktalanok is. Meleg étel, meleg cella és mindez ingyen.Áron a saját szobájába ment lefekvéskor, de nekem nem tűnt fel semmi különös ok, amiért így tett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése