2011. november 12., szombat

Migráltam a freeblog-ról

Tegnap este teljesen el voltam kenődve. Zsolti is meg Béla is jelezték, hogy az augusztus 26-i spot az utolsó bejegyzésem a freeblogon. Közben a gépház is jelezte, hogy a karbantartás során sajnálatos hiba történt és ezek a bejegyzések véglegesen elvesztek. Micsoda egy világ! Ellopják az autót, kitörlik a naplót. Holnap már az embereknek nem lesz saját gondolatuk se. Akkor még arra gondoltam, hogy amit hat éve megírtam, azt megírtam, többé nem fogok blogot írni. Mára egy kicsit puhult a mérgem és két dolgot határoztam el. Egyrészt azonnal elhagyom a freeblogot és átköltözöm máshova, másrészt gyakrabban fogok háttér mentést végezni, hogy ne legyek ennyire kiszolgáltatott. Ide költöztünk, remélve azt, hogy a blogger.hu-nak megbízhatóbb a gépháza. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem fogok kisérletet tenni az elmúlt két és fél hónap mintegy 70 spotjának a helyreállítására.Igyekeztem nem megengedni, hogy az a malőr elvegye az összes kedvemet és remélem, hogy amikor már a blogírás beáll a régi megszokott kerékvágásba, addigra már nem fog szúrni ez a szálka.Ma mint minden szombaton, a piaccal kezdtünk. Találkoztunk Juliska nénivel, aki Áront csecsmő kora óta ismeri, kedveli, sőt szereti. Vettünk is tőle egy fél tököt. Szerintem az már a szezon legvége. Krumpli főzeléket még készíthetek decemberben is, de friss tökből tökfőzeléket már az idén nemigen.A piac után természetesen jött a nagy reggeli. Ilyenre a hétköznapokon nincs időnk. Pácolt hering tejföllel és snidlinggel, bundáskenyér angol szalonnával, lapsajttal és majonézzel, langyos tej, illetve tejeskávé.Délelőtt átlátogatott Feri bácsi és Peti. Gabikától tanultam egy új kaját, amit okvetlenül ki fogok próbálni, mert nagyon izgalmas összeállítás: alma hagymával megdinsztelve köretnek. Ma még a korábban tervezett tökfözelék lesz ebédre, a sütőzacskóban grillezett csirkecombokkal és csirkeszárnyakkal. Ebéd után Áron minden ellenállás nélkül nekikezdett a leckéje befejezésének. Tette ezt a szorgalmas, jótanuló módján, mert a feladat számítógép használattal járt. A feladat az volt, hogy keressünk méreg tartalmú növényeket. Hát, ehhez bizony Internetre is szükség van. Este M. Marika jött át a nagy lányával. Hoztak házi készítésű szalámit és finomalmás lepényt. Jót beszélgettünk, majd bepakolták az autójukba a számítógépet és elbúcsúztak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése