2016. június 16., csütörtök

Az ELMŰ hibaelhárítás


 

 
Már befejeztük a reggelit, amikor az ELMŰ szakemberei két mikro busszal és egy szerelőkosaras daruval felvonultak. Hamar megállapították, hogy hol van a hiba és elkezdték a légvezeték körüli diófa ágakat eltávolítani és a szakadt légvezetéket megjavították. Nem tudtam megállni, hogy ki ne nyomtassak egy évvel ezelőtt az Elmű-nek küldött levelemet, amiben a nagyobb bajt elkerülendő, kértem a hozzájárulásukat, hogy a légvezeték közeli ágakat levághassam és a válaszlevelüket, amiben szigorúan megtiltották, hogy én az ELMŰ légvezetéke közelében bármit is tegyek. A szerelők vezetője ezen mérgelődött és közölte, hogy a jelenlegi kiszállásuk és munkájuk körülbelül 1.750.000.- Ft-jukba került. Közben igyekeztem őket legalább egy kávéval kényeztetni. Mindent rendben elvégezve, a fázisokat a helyükre visszakötve távoztak.
 
Tiborral behordtuk a levágott diófa ágakat. Először eltávolítottuk róluk a leveleket és a zölddiót, majd a fa részeket feldaraboltam a szalagfűrésszel. Először a láncfűrésszel akartam, de mint kiderült, Zoli bácsi azt úgy adta vissza, hogy már nem működött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése