2016. június 30., csütörtök

Fodrászkodás


Ma sikerült időben felébrednünk. Igaz, hogy 100-al mentünk Kiskunlacházára, de legalább 9:02-re odaértünk a fodrászathoz. Ákos először az én loboncomat hozta rendbe, utána Áron került sorra. 

Hazafele betértünk a Spar-ba. Vettünk tejeket, paprikát, Actívia gyümölcsös kefirt, üdítőt és egy tucat dobozos kozel sört. 

Itthon megint mérgelődéssel kezdtem hozzá a meleg szendvicsek késztéséhez, mert senki nem figyelmeztetett, hogy a lapsajtokat megette. 

Reggeli után gyorsan telt az idő. 

Posta Lacival megbeszéltem, hogy a Scenicnek jövő hét szerdáján lesz a 100 ezer km-es szervize. 

Áron elment a Leventével focizni. 

Meghozták a márvány bevonatos serpenyőt. Az első benyomásom róla nagyon rossz, mert akár a német vagy az angol szöveget nézem a hozzáadott leírásban, mire magyarra fordítják, még a google fordítónál is borzalmasabb. 

Tibort megkértem, hogy szedjen egy kis sóskát, én pedig nekiláttam a csirkecombok kirántásának. 

Ebédre a rántott csirkecombok mellé sóska és krumplipüré lett körítésnek. Áron, Levente és Tibor átmentek meggyet szedni. Én írtam egy pár sort a napról és egy keveset Duolingóztam. 

Tibor este készített egy meggylevest és betette a hűtőbe. 

Lefekvés előtt egy nagy (kétórás) locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése