2016. június 29., szerda

kertészkedés


Sajnos mind a ketten elaludtuk a 9 órára előjegyzett fodrászatot. Rögtön fel is hívtam Ákost, hogy elnézést kérjek, de mondta, hogy semmi probléma, majd jöjjünk holnap reggel kilencre. 

A reggeli készítéskor kiderült, hogy se tej, se tojás nincsen itthon. Tibort kértem, hogy ha elfogy valami, akkor szóljon, hogy ne kelljen háromszor, négyszer szaladgálni, feltölteni a készleteket. Gyorsan elgurultam és egy nagy kosár kajával tértem vissza. Közben bementem még a Gazdaboltba, hogy kicseréljem a ¾”-es locsolócső csatlakozót ½”-osra. 

A bőséges reggeli után a délelőtt főleg kertészkedéssel telt. 

Áron átment Leventéhez és csak azért jöttek azonnal vissza, hogy fújjam fel a focilabdájukat, azután elmentek focizni. 

Az oldalas nem sokáig élvezhette a mélyhűtő vendégszeretetét, mert kivettem és a sütőben 200 C-on lett finom ropogós. 

Áron inkább a megmaradt csirkepörkölthöz főzött ki magának tésztát. 

A megragasztott sátor merevítő kapott még egy 36 menetes műgyantás cérnabandázst, hogy egészen biztosan tartson.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése