2016. június 14., kedd

Az első ötből az utolsó kemó


Akkor keltem, amikor Áron elindult a suliba. Rosszkedvűen, de összeszedtem magam, hogy elinduljak az ötödik (egyelőre az utolsó) kemoterápiás kezelésre. 

Erika gondoskodó szeretettel hívott be és az adjunktus úrral megbeszélte, hogy augusztus 9-én kell jönnöm majd az első ellenőrző tükrözésre, hogy megnézzék, hogy időközben nőtt-e ki valami újabb. Norcival pedig megbeszéltem, mik a teendőim az elkövetkező időben. 

Hazaérve felhívtam Mannát, aki belakmározott és lepihent. 

Beszéltem Sz. Lajossal a január 15-i akcióm megszervezésével kapcsolatban.
 

Ebéd helyett megint zsíros deszkát ettem tarjával, lila hagymával és csípős paprikával, utána tejeskávé. 

Az Internet elérésem nagyon lassú, és nagyon nehézkes. Egyelőre nem tudtam megállapítani, hogy ebben az ISP vagy a notebook a bűnös.

 

A sírköves nő telefonált, hogy megjött a gránitlapom, de ha lehet, akkor autóval menjek érte, mert nem 10 dkg. Rögtön el is gurultam érte. Jó nagydarab (54 x 34 x 3 cm). Nagyon lekötelezett, mert nem kért érte semmit, csak jó hússütést kívánt. Nagy gondban vagyok, hogy mivel tudom neki viszonozni a kedvességét. 

Áron menetrendszerűen ½ 3-kor ért haza a suliból. Négyig nem volt annyi ideje, hogy a konyhát egy kicsit előkészítse a gyerek-németre. 

Négykor megérkezett Bálint, de Olivér a távolból felmentést kért, mert keresnie kell holnapra egy fehér inget. Áron és Bálint már nagyon lazára vették a figurát. Már a suliban sincs igazi tanítás. Ennek ellenére átvettem velük egy élethelyzetet (Egy használt autó apróhirdetésre jelentkező vevő), hogy ne legyen minden gyerek-németnek nyelvkönyv íze.  Az óra annyira jól sikerült, hogy az utána következő felnőtt-németen is elővettük. 

Lévén a nyári szünet előtt ez az utolsó német óra, Zita hozott egy kis ballagási sütit. 

Áront közben kértem, hogy tegyen rendet a szobájában, de ő inkább a notebookjával és a fülhallgatójával foglalkozott. 

Este még szóltam nyolckor, kilenckor és tízkor, amikor is nagyon összevesztünk és bejelentettem, hogy nem mehet holnap a ballagási ünnepélyre, ha nem lesz rend a szobájában. Azt is bejelentettem, hogy ha nem látom, hogy igyekszik, akkor küldök egy SMS-t Olivéréknek, hogy sajnos Áron nem tud részt venni a ballagási ünnepségen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése