2016. június 27., hétfő

Beiratkozás


Azért kellet időben kelnem, hogy el tudjunk menni a nagyihoz, mielőtt Áron megy beiratkozni. Végül csak én indultam el egyedül, mert Áron azt mondta, hogy Ő majd a beiratkozás után jön csak a nagyihoz. 

Elinduláskor örültem, hogy nem felejtettem el a küszöbjavításhoz vett csavarokat és egy keresztspicces csavarhúzót magamhoz venni. 

A Nóra nagyinál elintéztük az Ő kommunális adójával kapcsolatos pénzügyeket, mert azokat én utaltam át helyette, hogy neki ne kelljen késedelmi pótlékot fizetnie. 

Lementem bevásárolni neki, mert ő nem érezte jól magát és szinte semmije nem volt otthon. Vettem neki friss kenyeret, kekszet, pogácsát, sonkát, sajtot, sok virslit, paradicsomot, paprikát. Közösen megreggeliztünk, de a kávéfőzésnél megint probléma volt, mert ő az elektromos víz forraló helyett (ami kényelmes, gyors, veszélytelen és automatikusan kikapcsol), inkább a gázon lábasban forralt vizet preferálta. Reggeli után megjavítottam a feljött küszöböt. 

Később Áron is megérkezett a beiratkozásról és közölte, hogy nem sikerült, mert reggel nem találta meg a személy igazolványát, a TAJ kártyáját és közölte, hogy a Gólya tábort valóban nem fizettük be. 

Onnan hazajövet ismét összetűztem Áronnal azon, hogy előbb csináljon rendet a szobájában, keresse elő az igazolványait és csak azután használja a notebookját az Internetezésre. 

Amikor lementem a postára, hogy kiváltsam a Kínából érkezett ajánlott küldeményemet (LED lámpák és LED-es vízcsap végek), Katika szólított meg, mert alkalmazottja lett az új olasz fagylaltozónak. Rögtön fel is avattam a boltot egy gombóc vanília fagylalttal.  

Áronnal azt beszéltem meg, hogy most rögvest elmegyünk az okmányirodába és elkezdjük felszámolni ezeknek az elvesztett igazolványoknak (személyi, lakcímkártya) hiányát, de Áron egy fél órán keresztül nem volt képes leválni a notebookjáról és mire odaértünk, már nem kaptunk sorszámot. Emiatt egy kicsit pipa lettem Áronra, de azért ez nem akadályozott meg abban, hogy megkérdezzem, mit készítsek vacsorára. 

Végül tejfölös csirkepörkölt készült masni tésztával és bodzás cseresznyebefőttel.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése