2016. június 23., csütörtök

Elvitték a hűtőt a javítóba


Mára ígérték, hogy eljönnek a meghibásodott hűtőért és hoznak helyette a javítás idejére egy csere hűtőt. 

Már nyolckor felkeltem, hogy elinduljak vásárolni néhány dolgot a reggelihez.  

Tibornak mondtam, hogy az lenne az ésszerű, ha a mélyhűtő ládából áttennénk a két hűtőakkut a gyengélkedő hűtőbe és akkor legalább nagyobb hely maradna, a mélyhűtött áruk átpakolásához. 

Tibor ezzel egyetértett, bár mondta, hogy ez neki nem jutott az eszébe. 

A vegyesboltban vettem kenyeret, sajtot, paradicsomot, és ha már közel vagyok a Szépséghibás Áruk boltjához, akkor beugrottam megérdeklődni, mikorra várhatók. A főnök megígérte, hogy amint tudnak, jönnek a hibás hűtőért. 

Itthon azután még egy mélyhűtött dobozt átvittem Bénihez, hogy segítsen átmenetileg tovább hűteni, majd hozzákezdtem a reggeli készítéséhez. 

Már éppen ültünk a kúp alatt a reggelinél, amikor meghozták a cserehűtőt. Azonnal be is kapcsoltuk és elvitték a hibásat. Kértek ugyan valamilyen garancia papírt, de azt nem tudtam produkálni. 

A reggelire főtt kolbász és lágy tojás volt. Áron nem kért a kolbászból, mert szerinte az már romlott volt, de se Tibor, se én azon nem találtunk semmi hibát. 

Később telefonon is kerestek a Szépséghibás Áruk boltjából, de jobbnak láttam személyesen bemenni. Ott is előkerült a garancia papír, de mondtam, hogy azt nem találtam, viszont ha már ott voltam, vettem egy turmix gépet 6990.- forintért. 

Hazaérve először úsztam egy órát a Dunában, amire se Áront, se Tibort nem tudtam rábeszélni, majd elkezdtem készíteni az ebédet. Chicken nuget volt petrezselymes krumplival és utána cseresznyés pite. 

Délután kis szieszta és utána egy órás locsolás. 

A napi Duolingót csak lefekvéskor tudtam elvégezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése