2020. december 29., kedd

All that Food (Mindhalálig zaba)

 20201229 kedd

Már hajnali egykor feébredtem. Lementem (elő)reggelizni, hogy tudjak egy kicsit dolgozni. 

Elfogyott a tej, el kell mennem a Vegyes boltba. Ha már ott vagyok, vettem 1 kg krunplit, egy darab csípős paprikát, egy üveg étolajat, egy mélyhűtött Gordon bleu-t, egy nagy üveg sört és egy fél literes Unicumot.

Egy korrektúra az amivel el voltam maradva, de nem szeretném tovább halogatni, ma délelőtt befejezem és leadom.  Az idén remélem, hogy már nem is kapok újabb megrendelést.

P. Zsuzsi hívott, hogy náluk egy nagy adag töltött káposzta van a részemre a hűtőjükben félretéve.

A délutáni pihenést követően, bár már kezdett sötétedmi, egyórás séta. Visszafele bementem a Dabi Étterembe és becsomagoltattam egy adag pontyhalászlevet (take away).

Hazatérve, még egy darabig rendeztem a francia podcast-okat, majd a halászlé felét megmelegítettem vacsorára. A másik fele bekerült a mélyhűtőbe.

Azért éjfél után még megsütöttem egy karika Gordon Bleu-t és egy kevés krumplit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése