2020. december 22., kedd

Készülődés

20201222 kedd

Nagyon korán ébredtem. Ez lesz az új módi, hogy már hajnalban kidob az ágy? Most kivételesen nem baj, mert az alsó szintet szeretném egy kicsit összekapni, hogy amikor Emőke megérkezik, mégse ájuljon el a nagy rumlitól. 

Először sütöttem egy kis kolbász, hogy mégse üres hassal kezdjek dolgozni. Utána kezdődött az asztal lerámolása, egyenként, minden a helyére. 

Közben megtelt a mosogatógép is elindítottam. Ezzel 1/4 12-re nagyjából végeztem is volna.

Mindent összepakoltam és még belefért egy kávé is. Nem sokkak 1 óra után megérkezett Emőke. Átmentünk a telkére és teleszedtük a kis hátizsákot még ép almákkal.

Hiába érkeztünk meg időben Gazdagrétre, a hűtőgép szerelő áttette az időpontot holnap délutánra.

 Megérkezett Norciéktól a gyönyörű családi fotókkal illusztrált 2021-es falinaptár, amit minden karácsonyra szoktunk kapni. Emőkével végiglapzva megcsodáltuk. Norcinak nagyon jó érzéke van a fotózáshoz.

Felültem a 8E buszra és bementem a Bookline boltba (Rákóczi út 12.) a két Grecsó Krisztián könyvért. Visszafele jövet megvettem a CBA-ban a túróscsusza alapanyagokat (tészta, túró, tejföl, császárszalonna). A csusza három főre készült, de mindenki külön ette meg a sajátját. Sajnos ez egy ilyen család.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése