2020. december 24., csütörtök

Szenteste

 20201224 csütörtök

Azért  lustálkodtam nem túl sokáig. mert Emőkével azt beszéltük meg tegnap, hogy reggel még mielőtt elindulnék átjön, hogy megbeszéljünk néhány dolgot.

Megkentem egy vajaskenyeret és elmajszoltam egy szelet sonkával. Közben Áron is készített magának reggelit. Amikor látta, hogy csomagolok, azt javasolta, hogy ha Dömsödre megyek, akkor a beiglit és a mélyhűtött csirkecombot is vigyem magammal.

Végül 11 óra után szomorúan, egyedül índultam el. Áronnak boldog karácsonyt kívántam és kértem, hogy a két becsomagolt könyvet este majd tegye a fa alá.

A 12:05-ös buszt sikerült elérnem.

Dömsödön még éppen, hogy beengedtek a Mizsei boltba, mert már zárni készültek.  Vettem egy kilós kenyeret (ki tudja mikor lesz megint nyitva a bolt), meg egy lefóliázott debrecenit.

A gyalogút a Kossuth L. út 136.-tól hét egyenes szakaszból áll. Kicsit cipekedős volt ez a 20 perces séta, de szerencsére útközben felvett a szembe szomszéd és a kertkapuig hozott.

A házban jó meled volt. Mindent kipakoltam, elküldtem a neten néhány karácsonyi üdvözletet és lepihentem.

Pintér Zsuzsi is telefonált. Elmondta a karácsonyi menüsort. Még végighallgatni is egy kész hízókúra volt.

Este nyolckor ébredtem. Megsütüttem egy darab májas hurkát és melegítettem hozzá egy tejeskávét. 

Norcikám hívott Bristolból, hogy kellemes ünnepeket kívánjon. Ennyi volt nekem a szenteste.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése