2020. december 18., péntek

Hűtőgépszerelő

 20201218 péntek

Már elmúlt 1/2 10 mire felébredtem.

Menetrendszerű reggeli, de már nincs itthon tej, így a tejeskávé a  végéről lemarad.

Indulása buszmegállóhoz, de a 11:57-est már lekéstem és a következő csak egy óra múlva jön. Van időm betérni egy kávéra, addig sem fagyoskodom a megállóban.

A Bikás parknál vettem két adag sült rizst garnéla rákkal a japán grillezőben. (Csak elvitelre szolgáltak ki).

Délután 4-re értem haza Gazdagrétre. A hűtőgépszerelő derékig benne volt a hűtőszekrényben, Áron kötekedős, veszekedős hangulatban volt, úgyhogy a legszívesebben azonnal indultam volna vissza Dömsödre. 

Kicsit megpróbáltam lepihenni.

Mire feleszméltem szerelő elment, de előtte Árontól még kért 24.000.- forintot.

A hűtószekrény úgy ahogy működik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése