2020. december 31., csütörtök

Különös szilveszter

20201231 csütörtök

Már elmúlt 11 óra mire felébredtem.

Áront megkérdeztem, miért nem kezdte el a beigért rendcsinálást. Azt mondta, hogy elkezdte, de most elmegy, mert programja van és csak holnap délután jön haza.

Lementem a CBA-ba. Vettem egy kis vekni kenyeret, egy tejfölt, egy 1/2 literes unicumot és egy nagy palack sört. 

Ha tehát a lakás élhetetlen és lakhatatlan állapotban van, akkor mem maradok itt szilveszterre.

Emőke nincs itthon. Valószínűleg elege lett a bezártságból. Felvittem anyukájának egy doboz töltött káposztátát egy palack Törley pezsgőt és kértem, ha hazatalál a lányom, akkor adja át neki és Boldog Újévet Kívánok.

Találtam otthon egy használható hátizsákot. Összecsomagoltam és indultam Dömsödre. A Népligeti busz végállomáson ittam egy hosszú kávét (ilyen rossz kávét 380.- forintért még életemben nem ittam.)

A 14:05-ös busszal sikerült elindulnom. A Kossuth u. 136-nál szálltam le. A Mizseinél vettem egy zacskó kovászos uborkát, egy 2,8-as tejet,. egy nagy flakon mustárt és egy csípős ketchupot.

Délután 4-re értem a bázisra. Mindent elpakoltam a hűtőbe. Kipihentem az út fáradalmait.  Bár 22 fok volt a házban, azért egy fokot rátettem a thermosztáton.

Este nyolckor megmelegítettem egy adagot a töltöttkáposztából, rá egy kanál tejföl és kész a vacsora.  


 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése