2021. január 1., péntek

Újév

 210101 péntek

Hajnalban arra ébredtem, hogy le kellene mennem bekapni egy pár falatot, nem csoda, hiszen az idén még semmit nem ettem. :-)

Utána még természetesen visszaaludtam és 10 órakör Jancsi telefonja ébresztett Ausztráliából. Csak azért hívott, hogy Boldog Újévet kívánjon, de azért nem mulasztotta el, hogy noszogasson, mielőbb kerítsek sort a szemműtétemre. Nagyon jól esett a hívása.

Megnéztem a levelezésem, közzétettem a tegnapi blogot és lustálkodtam.

Már majdnem dél van, mire rászánom magam, hogy lemenjek reggelizni.

Délután Jozsó podcast-okon keresztüli német tanulásának módszertani utasításait dolgoztam ki, amit késő estére át is küldtem neki.

Este 10-kor még lementem egy kicsit falatozni, azután pihenés.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése