2021. január 3., vasárnap

német podcast

20210103 vasárnap

Későn ébredtem, a 9 órás harangozást szinte el is engedtem a fülem mellett, hogy egy kicsit még alhassak, elvégre vasárnap van és a hetedik napon az Úr is pihent. 

A reggeli már megint későre csúszott, amiben csak annyi az "igazolt", amennyit a Duolingó franciával foglalkoztam. A reggelit akár már ebédnek is lehetne nevezni, amit utána szintén ki kell pihenni.

Tibcsi hívott telefonon és elmondta, miként csaptak össze a feje fölött a hullámok. Az autója sebváltója meghibásodott, a bankszámláján megjelent egy (-) jel, stb.

(A cigány ilyenkor séta közben csak annyit mondott az anyjának: " Hallja e anyám, ez az év is jól kezdődik.")  

Igyekeztem neki, amennyire tőlem tellett S.O.S. segíteni.

Átnéztem Jozsó német leckéjét, amit az első podcast-tal végzett és nagyon elégedett voltam a munkájával, meg is dícsértem, csillagos ötös. Fogok neki újabbakat küldeni. Ha így halad, akkor abból egy éven belül nyelvvizsga lesz. 

Vacsorára visszafogottan egy pár főtt virsli mustárral, egy szelet mákos bejgli és egy bögre tej. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése