2021. január 22., péntek

Emőke salátája

 2021010122 péntek

8 órakor ébredtem. Kerestem volna egy pedikűrös időpontot mára itt Gazdagréten, de keddnél előbb ez lehetetlen.

1/2 10-kor reggeli.

Próbálom behozni Andit a Duolingóban, de még mindig 1666 XP ponttal vezet.

Délben Katika visszahozta a tegnap átvitt edényt, hogy ez nem az övék, de ha már áthozta, tett bele csirkelevest. Áronnak szóltam, hogy jöjjön ki melegszik a leves, de ő nem kért. Én bekaptam egy tányérral.

M. Gergely hívott, hogy kedd-szerda magasságában már realizálhatom a 8 %/hó nyereséget.

Áron du. 5-kor elhagyta a terepet, de azt nem árulta el, hogy hova megy. Remélem, hogy nem arra, amerre halálra késelték a 19 éves fiút. Annyit mondott, hogy holnap jön haza, az apja meg hadd aggódjon.

Emőke lányom fel tudta venni vele a kapcsolatot, Telkibe ment a barátaival, ne nyugtalankodjak miatta.

Később Emőke hozott át elképesztően finom salátát, ha leírja, eltanulom tőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése