2021. január 16., szombat

Pacher nagymama tanácsa

 210116 szombat

Hét óra előtt ébredtem. Először átnéztem a hírportálokat (sajnos). A leveleim már sokkal barátságosabbak voltak.

8 óra után lementem reggelit készíteni. Az egész reggeli egy nagy ceremónia. Azon kívül, hogy az ezer dologból áll nézzük át, hogy ki és mit tanácsolt.. Az első én vagyok: Én azt tanácsolom magamnaké hogy "Let's drink a sip of unicum to begin with" először igyunk egy korty unicomot.

A Pacher nagymama azt tanácsolta, hogy minden reggel egy gerezd fokhagyma. Emőke lányom azt javasolta, hogy a palántázáshoz ne a Vetőmag boltban vásároljam a magokat, hanem, amikor valami ízlik, akkor annak a magját tegyem félre.

Szeretem, amikor nem vagyok a saját gyér tudásomra szorulva, hanem másoktól tanulhatok.

A reggelihez készült tejeskávé (határeset), az összemenés szélén volt.

(Unicum, sült kolbász, rozskenyér, mustár, ketchup, foki, csípős paprika, tejeskávé)

Azt beszéltem meg Évivel, hogy holnap délelőtt találkozunk Gazdagréten.







  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése