2021. január 18., hétfő

Fundamenta és Budapest Bank

 20210118 hétfő


Ébredés 7-kor. Megválaszoltam a leveleimet és közzétettem a befejezett tegnapi blogbejegyzést. 


Szolid reggeli után úgy terveztem az indulást Dömsödre, hogy összepakolva előbb elmegyek a Fundamenta vevőszolgálati irodába, majd a BudapestBankba és onnan már egyenesen Dömsödre.

A Fundamentánál kijelöltek egy üzletkötőt, aki majd fel fogja venni velem a kapcsolatot., a BBanknál pedig rendelkeztem, hogy az USD értékpapír számlámat bontsák fel és a tartalmát tegyék az USD  számlámra. Azt terveztem, hogy majd innen fogom utalni a Nagyszeben téri garzon hátralékát. 

A 11:35-ös busszal tudtam indulni. Leszállva a Kossuth u. 136-nál bementem a Mizsei boltba, de csak kenyeret és tejet, meg egy újjnyi vastag szelet császárszalonnát vettem.

 A bázisra érve a fűtés azonnal átállítottam 18 fok takarékról 22 fokra. Késő este, amikor láttam, hogy még mindig csak 20 fok van, (nem csoda, szigetelés ide vagy oda, kint -2 és -3 fok között van. 

Felemeltem a hálózat nyomását 1,3 bárról 1,5 bárra és minden radiátornál végeztem egy légtelenítést.  

Átállítottam a termosztátot 23 fokra, hadd szenvedjen az elektromos kazán.

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése