2021. január 26., kedd

Pedikűr

 20210126 kedd

Nagyon korán ébredtem.

Vissza kellett vegyek a fűtésen, mert a hálószobában szerintem 25 fok felleti meleg lett.

A tegnapi blogbejegyzésen kijavítottam néhány apró hibát. Ezeket jobb lett volna korábban megtenni, nem akkor, amikor már nyolcan olvasták.(de jobb későn, mint soha).

Andi előnye 1200 XP alatt.

A 13:00 órára  bejelentett pedikűr összejött. Dórika új embert varázsolt belőlem, viszont  a Fundamentás talákozó nem, mert  Áron - mint mondta - nem ért rá, hogy a konyhában csak annyira rendet tegyen, hogy az asztalhoz le tudjunk ülni. Amikor megszólalt a kapucsengő, lementem és elnézést kérve bejelentettem, hogy a megbeszélés most nem alkalmas. 

Öt órakor úgy döntöttem, nem sajnáltatom magam, inkább útnak indulok Dömsödre. Mind a négy jármű szinte várakozás nélkül ott termett, ahol én fel akartam szállni és az érkezéskor Peti is ott termett, mintha taxit rendeltem volna. Ilyen még nem fordult elő. hogy a szokásos két óra helyett másfél óra alatt érjek Gazdagrétről a bázisra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése