2021. január 2., szombat

Még mindig Új év

 20210102 szombat

Vadi új vírus áldozata lettem, bélpoklos vagyok. Ez abból derült ki, hogy már hajnali 4-kor arra ébredtem, hogy le kellene mennem, körülnézni a hűtőben, mi van valami ehető.  

Találtam is egy doboz ponty halászlét. Gyorsan megfőztem egy kis marék gyufatésztát és amikor már főtt, abba tettem felengedni a fagyott ponty halászlét. Közben kapott egy  csipetnyi sót és a kóstolás után egy kevés csípős paprikát is. Egy szelet rozskenyérrel fenséges kaja lett. Csupán a szálkákra kellett nagyon figyelnem, mert ilyen hajnali órákban 60 km-re Budapesttől nem egyszerű találni egy gégészt.

Hatkor már vissza is tudtam pihenni és ebből csak késő délelőtt ébredtem fel. 

Emőkének élő hangban is tudtam Boldog Újévet kívánni. Most fog Füredről visszatérni Gazdagrétre.

Lementem és ebédre megettem a ponty halászlé utolsó maradékát.

Sokat beszélgettem PiZsu-val az Áronnal kapcsolatos problémáimról.

Kicsi francia tanulás után (Andi már megint 1600 XP-vel vezet előttem) készítettem magamnak egy hosszú kávét

Közben találtam egy oldalt http://www.200words-a-day.com  ami több nyelvre is létezik. Elsőre jól hangzik, de kár, hogy csak a nagy öntömjénezés után derül ki, hogy a Course 1.  67.- $-ba, a Course 1 + 2 pedig 127.- $-ba fog kerülni.

 Vacsorára (de ez már este 8 óra után) sült debreceni. krumplival. hozzá csípős paprika és ketchup, előtte unicum, utána sör.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése