2021. január 31., vasárnap

Solohov

 20210131 vasárnap

1/2 9- kor ébredtem. A tél nem enged a szigorából. A február első fele még hideg lesz.

Azzal kezdtem a napot, hogy megrendeltem a Nagyszeben téri garzon tulajdoni lapját.

Egy kis francia Duolingo után Andi előnye már csak 544 XP, de azért még meg kell küzdenem, hogy behozzam..

Már dél is emúlt mire felkeltem, hogy egyek valamit. Ehhez vásároltam a CBA-ban füstölt szalonnát, egy doboz tojást, kenyeret, tejet, paradicsomot és paprikát.

Ma nagyon szorgalmas voltam, a franciában.

Azután elkezdtem olvasni Solohov: "Feltört ugar" című regényét és nagyon tetszett. Tudom, hogy ma már szégyellni való, ha az ember ilyeneket olvas, pedig Solohov lírai hangvétele mögül kihallatszik, ha nem is az ellenálló aktív szembefordulása, de a halk gúnyos kritikája az akkori szovjet rezsimmel szemben.

Vacsorára még kitartott az Áron készítette bolognai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése