2021. január 30., szombat

Fidélio Idősek otthona

 20210130 szombat

8-kor ébredtem fel.

Az éjszakai álmom szerint egy autóbuszos Franciaországi társasutazáson vettünk részt. Az összerakott mozaikokból Róza anyám, Babai Éva és Kemény Gyuri alakja rajzolódott ki. Az nem derült ki, hogy addigra már volt-e használható francia tudásom vagy sem.

Dömsödön ilyenkor már lassan indultam a piacra. Már csak három hónap és elkezdődhet a napi fél óra úszás a Dunában. Már nagyon hiányzik.

Reggelire mindkettőnknek megsütöttem egy-egy darabka kolbászt és egy sajtos szendvicset, csípős paprika, fokhagyma. Utána tejeskávé.

Áron javaslatára megnéztem  a Fidélio Idősek Otthona honlapját (Ráckeve). Kb. 200 eFt/hó. Az ellátás gyenge, nincs úszás, szörf, kajakozás, de ami a legjobban lehangoló: B. Ági beszámolója, ami miatt az ottani gondozói állásából felmondott.

Andi sógornőm előnye lement 800 alá. Tovább igyekszem behozni.

Vacsorára paprikás krumli, benne kolbásszal.

Este 10-kor Áron még készített bolognait, abból is kaptam. Nagyon finom volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése