2021. január 13., szerda

Rendszertelen étkezés

20210113 szerda

Korai (4:00) ébredés, de leglább hasznosítottam a hajnalt. Andi előnyét a Duolingoban levittem 1600 XP pont alá. Csak a francia podcastokkal nem tudok a terveim szerint megbírkózni. Ha azok mennének, az nagy előrelépés lenne.

1/4 8-kör lementem valami reggeli félét készíteni. Ebból sült májashurka, chipsz és tejeskávé lett.

Délelőtt még próbáltam Tibcsinek segíteni SCA ügyben.

Odakint hétágra süt a Olyan mintha már tavasz lenne, pedig a tél még csak most fogja megmutatni a foga fehérjét.

Sch. Évával lehet, hogy megegyezünk az árban. Most már csak az Adás-Vétel menetrendjét kell megbeszélnünk. Nekem még be kell tolatnom a Fundamentához felvenni tőlük némi hitelt és akkor már csak az önrészt kell előteremtenem. Most úgy látom, minden menni fog.

Béla észrevételezte, hogy mi nincs rendben a blogok környékén, amiért hálás vagyok neki. Igyekeztem mindent kijavítani.

A gazdag reggeli után az ebéd kimaradt és a vacsorára  majdnem 9 órára került sor. (sajttal töltött rántott csirkemell, sült krumplival céklával.) utána sör.


  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése