2021. január 20., szerda

Hír

 20210120 szerda

10 órakor ébredtem. A nap melegen süt be a hálószoba ablakán. A tél átmenetileg feladta a küzdelmet, jelenleg kint 8° C van és csak a hónap végén megy majd ismét fagypont közelébe. A házban finom meleg van 22,5° C és még a cserépkályha is tartja a meleget.

Rögtön egy nagy reggelivel kezdtem a napot.

Délelőtt felhívtam az Equilornál a M. Gergely urat, Az egyik papír egy hónap alatt elért 8 % hozamot. Ezt lezárattam és a jövő héten realizálva ezzel is törlesztem a garzon hátralékát.

Kettőkor lementem és ebédre két panirozott csirkemellbe töltött sajtot sütve, hozzá két felkarikázott krumplit.

Minek olvas az olyan ember híroldalakat, akinek az idegrendszere nem elég erős.

https://index.hu/belfold/2021/01/20/gyilkossag_keseles_budapest/

és mindez délután 1/2 6-kor.

Most már elmúlt éjfél és nem tudok elaludni, azon agyalok, hogy Áront ne engedjem délután ötkor már sehova? Meg azt is revideálnom kellene, hogy Emőke lányomat arról győzködöm, hogy igyekezzen. mert egy gyerek a legnagyobb öröm az életben. Erre ilyen híreket ovasok?


 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése