2021. január 24., vasárnap

Jól működik a fűtés

 20210124 vasárnap

Útközben a Mizsei étteremben (még zárva volt, de azért kiszolgáltak)  elhozatalra vettem egy pontyhalászlét.

Reggel 9-kor már a bázisra érkeztem. A fűtést felemeltem 21 fokra, de azért nem árt  begyújtani a cserépkályhába, mivel kint csak 5 fok van és ez még folyamatosan csökkenni fog.

Befejezve a reggelit, begyújtottam a cserépkályhába és loholok Andi után. Még mindig majdnem 1500 XP ponttal vezet.  

1/2 12-kor már csak parázslott a fa, el lehetett zárni a kályhát.

Megettem egy adagot a halászléből. 

Este felé megtaláltam a mélyhűtőben az Emőke készítette sült halat  krumplival és azt vacsoráztam.

Andi előnyét leszorítottam 1400 XP alá. Már alig több, mint 1300.                


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése