2021. január 21., csütörtök

Gazdagréten

 20210121 csütörtök

1/2 8-kor, de teljesen kialvatlanul ébredtem.  nem is vágytam arra, hogy tovább aludjak.

Először átutaltam a csoportos beszedési megbízásnál túl alacsonyra bejelölt limit miatt felgyülemlett ELMŰ számlámat. Hiába van a tetőn napelemrendszer, ilyenkor télen az kevesebbet teljesít, viszont az elektromos kazán sokat (9kW) fogyaszt, mire az egész házat befűti az havonta egy fél vagyon. 

Ha már az Internetbankolásnál vagyok, átutaltam Tósa Sanyi barátomnak 50.000.- S.O.S.  támogatást.

Csak egy kávét ittam, bedobtam néhány földről felszedett almát a hátizsákba  és sietve indultam, hogy mielőbb otthon legyek.

Otthon a várakozásnak megfelelő rendetlenség fogadott, de a rendetlenség le van szarva, a fontos az, hogy  Áront és Emőkét épségben és egészségben találjam.

Emőke hozott át egy kislábas borsólevest, ami nagyon jól esett.

Készítettem mindhármunknak egy-egy immunerősítő koktailt (reszelt gyömbér, kipréselt fokhagyma, méz és citromlé), de Áron közölte, hogy ő nem kér belőle. Ő okosabb, mint a tudósok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése