2021. január 28., csütörtök

Francia Podcast

 210128 csütörtök

8-kor ébredtem. 

Béla írt, hogy a keddet bizonyára átaludtam, mert hiányzik a blogbejegyzés. Azonnal befűztem a helyére.

A reggeli ceremóniára csak 10-kor a hosszú fürdőszoba után került sor. (sült kolbász, pirítós kenyér csípős paprika, fokhagyma, mustár, ketchup, tejeskávé). 

Andi előnyét sikerült levinni 1000 XP alá. Most nagyon beindultam, csak 919 XP az előny. 

A Fundamentás felhívott, hogy jövő keddre áttehetjük-e a meghiúsult megbeszélést?

Délután 1/2 3-kor összepakoltam és indulok Budapestre. Csak a 15:55-ös buszt sikerülr elérhem és így este 6 körül értem haza. Áronnal nem értettem teljesen egyet abban, hogy mi a rend, Emőke pedig igyekezett védeni a mundér becsületét. Visszafogtam magam és még csak nem is vitatkoztam. 

A vacsora, amit Áron készített finom lett volna, ha nem ég egy kicsit oda.

Kinyitottam hozzá egy palack Cuvét és az eliminálta a kissé égett részeket.

Este 8-kor már az ágyban olvastam az e-mailjeimet. Meghallgattam egy francia podcastot. A megértése még egy kicsit odébb van.


-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése