2021. január 25., hétfő

Készülődés hazafelé

20210125 hétfő

1/2 8-kor enyhe havazásra ébredtem.

A notebookon a szokásos oldalakon kívül két,eddig általam nem ismert érdekes oldalt találtam. Az egyik a PartizánPOP, amelyik ez alkalommal egy izgalmas interjút adott Jeszenszki Zsolttal, a másik egy GoldenBurg recept volt.

Egy kis Duolingó és Andi előnye máris 1300 XP alá került.

11-kor levitt az éhség. Megmelegítettem a felét annak csirkés tésztának, amit a Bikás parknál vásároltam.

Délután egykor elkezdtem készülődni hazafefe, abban a reményben, hogy Gazdagréten rend fogad.

14:55-kor fértem volna fel a buszra, de nem találtam a maszkomat. Kértem a buszvezetőt, hogy tegyen velem kivételt, de hajthatatlan volt, viszont felajánlotta, ha itt szembe bemegyek a kínai üzletbe, addig nem indul el a megállóból, míg nem veszek egy maszkot. Ilyen határozott és rendes ember nincs! Megvárta, hogy megvegyem  maszkot, felengedett a buszra és indultunk.

A Népligeti végállomáson vettem két szelei pizzát. Az egyiket helyben megettem, a másikat Áronnak szántam.

5 óra után értem Gazdagrétre. A CBA-ban vettem két nagyobbacska csirkecombot, egy zacskó mirelit zöldség keveréket, zacskós leveseket, egy kis üveg unicumot és két dobozos sört.

Áron semmiben nem mutatkozott együttműködőnek. A két combból négy darab lett. Mindegyiket beírdaltam, megtűzdeltem fokhagymával és a zöldségkeverékkel együtt átadtam Emőkének fűszerezésre és a holnapi sütésre.

A lányom, hozott át sajátkészítésű süteményt, de az már holnapra marad.  


       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése