2021. január 9., szombat

A thermosztáton emelnem kellett egy fél fokot

 om20210109 szombat

Hajnali 3-kor ébredtem.

Először még a szorgalom. A francia tanulással próbálom utólérni Andit a Duolingoban, de szinte lehetetlen.

4-kor lemegyek reggelizni. A cserépkályha még ontja a melegét. Jól is teszi, mert fél füllel azt hallom, hogy emelik a villamos energia árát. A thermosztáton emelnem kellett egy fél fokot, hogy a radiátorok a cserépkályha miatt ne legyenek letiltva.

Reggelire megmelegítettem Katika töltöttkáposztáját (ohne paprika shoten), hozzá sütöttem egy darab kolbászt és csipszet. Ez már egy ebéddel is felért volna. Utána sör.

Viszafeküdtem és már csak arra ébredtem tízkor, hogy nagyon szomjas vagyok.

Délig nagyon szorgalmasan francia Duilingo, amiben a jó hír, hogy amikor bizonytalan vagyok a helyes válaszban, már legtöbbször a ráérzésem segít, csak most ne bízzam el magam. Emellett a kevésbé jó hír, hogy Andi még mindig vezet több, mint 1700 XP ponttal, de már én is 92 ezer fölött járok.

Tibcsi hívott a viberen és elmesélte, hogyan nyerte vissza az anyagi egyensúlyát. A mai világban néha elkél egy-egy jó hír is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése