2021. január 17., vasárnap

Megállapodás a garzonról

20210117 vasárnap

Ébredés hatkor. Úgy kellene összekészülődnöm, hogy 8 óra körül el tudjak indulni Budapestre.

Áronnak írtam a Messengeren, hogy legalább a konyhát tegye rendbe, hogy mire Éva jön, ott le tudjunk ülni a tiszta asztal köré..

11-re volt megbeszélve a találkozó és addigra nekem is sikerült hazaérnem. Alá is írtuk az adás-vételi megállapodást, amit még egy ügyvéddel láttamoztatni kell és majd ő adja be a Földhivatalba.

Délután Emőke lányom kivitt a  telekre, ahol anyukájával és Csabi öccsével megvettek egy többgenerációs házat.  A házat csak kívülről tudtam megszemlélni, de a telek nagyob tetszett.

Utána még elmentünk a helyi ALDI-ba, ahol tudtam Unicumot és sört venni. Szerettem volna még gyömbért is venni, hoy a lánynak készítsek 

(reszelt gyömbér, kipréselt foki és citrom) koktailt, mert nem érezte jól magát, de nem találtam.

Ottnon azután a lefekvés előtt egy kupica unicum és a pizza.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése